Sunday 2 August 2009

Selamat Tinggal ABM

Dalam sedar atau tidak, aku telah sampai kepada ku detik perpisahan..
Begitulah Putaran Alam? Betul X?
Tanggal 15.5.2009 Bermulalah kisah aku di ABM Dan pada 21 julai 2009 pulaTamatlah Sudah Tempoh Kursusku di Akademi binaan Malaysia(ABM),Sintok.
Rasa Sedih pun ada, Gembira pun ada.. Sedih Sebab Tinggalkan Kawan-kawan, Gembira sebab aku x kena isi minyak tiap-tiap hari p sana..
aduh... Best Juga Aku Menimba, Mencebuk dan juga menyeduk ilmu disana, Kursus yang aku ambik ni xdala ramai, 8 orang je..tapi 8 oranf pun tetap dikira kawan-kawan kan?
ntah bila aku nak pergi tempat tu lagi.. Aku harap-harap Membe-membe aku ni jgn lah LOST CONTACT, Susah juga nak cari nanti, Mungkin bukan sekarang membe-membe blewh bantu, tapi untuk ,masa depan.. Selamat Tinggal ABM, Jasamu Dikenang Terutamanya Cikgu Manaf, Banyak membimbing Kami Kearah Kemajuan, Terima Kasih!!Syukur Alhamdulillah

No comments:

Post a Comment