Wednesday 23 September 2009

Salam Perantauan Aidil Fitri 1430/2009


Assalamualaikum, dan Salam Sejahtera, minta maafla.. susah nak post catatan baru kat sini.. internet agak slow.. sebab konsi ngan ramai orang, tapi ok la kan daripada xada, ni gambar aku dan kawan aku hazmin, ni merupa gambar hari raya pertama, dan juga pengalaman raya pertama di bumi orang.. suasana yang agak meriah tapi xsemeriah malaysia, xda lagi istilah konvoi lg.. semua jalan kaki ja... boring-boring, kat bumi irbid ni aku baru nampak 8 biji moto dan 7 biji basikal.. wah.. kereta je orang jordan ni pakai..



Ni gambar aku, hazmin,aiman, dan belakang tu qatadah.. berposing depan tangga rumah, nak p Rumah open house senior Yarmouk.. happy juga la.. Semuanya dalam keadaan gembira..

tak habis-habis diorang ambik gambar aku, rasa macam artis la plak.. hahaha, gurau je. kepada kawan-kawang yang mengenali diri ini, ampun maaf dipinta andainya sepanjang masa kita bersama ada perbuatan atau percakapan aku yang mengguris hati korang, secara sedar atau pun tidak aku harap dapat di maafkan, SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI 1430/2009 MAAF ZAHIR DAN BATIN, KULLU AMMEN WA ANTUM BIKHAIR.

P/S : Kepada Family, mak ayah, izhar,izyana,izyani dan adik ku izzah, abg cho minta maaf andainye abang co suka sakat korang sume, itu kan tugas seorang abg, sakat menyakat ni abg cho serahkan pada abg chik, hahaha.Selamat hari Raya, Aidil Fitri , Maaf Zahir Dan Batin.

Buat Guru-guru para ustaz yang mengenali diri ni, ana ingin meminta maaf andainya ada yang terasa or termakan hati dengan pemergian ana ke bumi jordan ni, tanpa memberi tahu dahulu, halalkan segala ilmu dan tunjuk ajar yang diberi, moga ana berjaya menempuh kehidupan di bumi jordan ini, dan Bahagia di dunia dan Diakhirat.

1 comment: