Tuesday 23 June 2009

My Training Skills! ABM

Ehem-ehem..

hari ini aku nak cerita tentang apa yang aku wat sekarang ni...

aku melanjutkan pengetahuan aku ke sebuah institusi yang berteraskan kemahiran

Selamat Datang Ke Akademi

Termenung Je? Ha.. duk fikir 2, Apa yang aku akan Belajar Dalam Masa 3 Bulan

Membe aku best, sampai ternganga, haha (sori At Gurau2 Je)

Mulai 1.5.2009 sehingga 30.7.2009

Amboi, tadi duk fikir2 je.. ni dah mendrill lak.. haha, sebenarnya sebelum
wat keje kursus ada kelas teori, gambar x sempat aku nak tangkap..hehe
berlajar mendrill , memotong cermin dan mengerat cermin..(ayat baru)
Ni member aku, Namanya At, Orang Alor Setar, Dia la bantu aku wat ni juga

Teori dah blaja, Berlatih la plak.. Membe aku ni cekap giler..

macam serasi ja ngan cermin.. tangan x luka beb..!

Ha, Ni turn aku plak Mengerat, haha aku dah banyak kali luka tangan,

terutama dijari.. korang mesti best kalau first time kerat cermin

boleh tengok DARAH hehehe..

Siap Pun Keje kursus aku, Ha... Nak Tau ni orang panggil apa?

Casement Namanya, Pas Dah siap ni ada La tugasan Baru kita orang.

Best Tau kalau siap.. Baru leh banding ngan pelatih lain

Sape Hebat..hehe

Ha.. tau x kenapa yang ni saiz dia besar? ini disebabkan cikgu la..

haha.. dia bagi tugasan ala-ala saiz sebenar, aku wat sliding door,

tapi cermin dan bahagian dalam 2, At yang wat.

terer GILA..

(DRYWALL)

Kepada daie yang minatkan seni khat, dan juga ingin mempraktikkan

kaligrafi arab dipersada alam binaan elok belajar ni..

Aku x belajar benda ni so xleh nak ajar











No comments:

Post a Comment