Monday 22 June 2009

My Superbike !

Amacam Kawan Motor Aku Ni? Power X?!

haha.. la.. jangan pandang aku sebelah mata, aku pakai superbike tau

ini dia HONDA CBR 1000 BeB! X caya? nak tgk gmbar aku?
meh aku tunjuk lagi gambarnya

Ini AKU dan moto Aku.. Berkilat x? Biasala.. jagakan.. sentiasa la berrkilat
Ni aku dah siap-siap nak gerak ni.. balik kedah.. layan Beb!!!!
Ha, cepat-cepat, baca doa dulu.. pastikan semua telah diperiksa dan yang penting..
keselamatan anda O.k..
OK lah.. aku chaew dulu.. selamat jalan...



angan-angan., harap-harap x salah angan-angan aku ni..

aku dari dulu minat superbike ni, kalau lalu je tepi aku, mesti xlepas

pandang..aku klentong je korang, atas 2 moto membe pakcik aku..hehe

Aku harap suatu hari nanti aku mampu milikinya,, doakan ye.. hehe

No comments:

Post a Comment