Friday 12 June 2009

Xcden!! malang sebelum SPM

Salam..

Korang sume penah di timpa malang x?

aku ada cita tentang nasib malang ni..
sumenya berlaku time lg 5,6 hari lagi nk SPM, takut gile!!(SPM 2008)
ni sume gara-gara giler moto..
aku ni menyesal sangat-sangat, salah ? memang salah aku pun..
2 yang menyesal 2, aku g blah keta kancil face 2 face..
aku bawak pembonceng plak 2,nasib bek kwn aku x teruk,

kalau x jenuh nak menjawab ngn famili dia..


sumanya berlaku depan s.m.k syed omar alor setar,kedah
membe aku terbang ke depan dalam 5,6 kaki kedepan..

time 2 aku dah pening terbaring..nak bangun pun xleh..

membe aku dah x bergerak.. risau aku..
ada orang lalu lalang pun x tolong..padan muka kami..

suma pakat nak tunggu ambulan datang.. kalau orang tenat,
dh lama k.o agaknya..dekat sejam tunggu, baru datang ambulan 2..
xpala.. aku harap jadi pengajaran bagi diri aku..
tapi, x lama.. aku dh kembali on the road.. haha
xrasa menyesal lak 2.. duk bawak moto macam pelesit jg..
korang agak2? berapa la spm aku dapat? dh la xcden lg 5,6 hari je nk exam..
xpa, nnt aku story kt korang..
jadi saranan aku untuk orang yang giler moto di luar sana, jangan la jadi macam aku..
menyesal x sudah tau..
itu la first time aku nek ambulan, ya allah.. lg la macam setan drivernya,
bawak laju nak mampus!! sampai berepusing2, bergolek2 aku dalam 2..
takut jg bila masuk wad 2, 15 minit sekali orang xcden masuk, lg teruk plak 2..
ngeri2..
sampai sekarang aku rasa lagi sakit kat kepala pas xcden 2.. gegar agaknya otak aku ni..
ok la kawan2.. cukup la kot peringatan aku untuk diri aku ni..
sekian

No comments:

Post a Comment