Friday 12 June 2009

Hari jamuan & anugrah

Hari Jamuan Dan Anugrah S.M.K Tengku Mahmood Alor Setar
ha... Hari Jamuan Ni antara hari yang best juga dalam hidup aku..
hari jamuan ni juga 2,3 hari pas aku xcden.. terjengkut-jengkut aku p jamuan 2,
lawak2.. tapi aku x nek moto dah.. aku nek keta..bapa aku yg x kasi..
kalau ikut aku bleh je nak nek moto 2..(nak cover la kata jiwa kering..haha)
Aku pakai baju melayu Warna Biri, Baju melayu Aku untuk Tahun 2...
Kiranya Rasmi awal la.. ye la.. yang lain baju aku sume jubah.. haha
Majlis 2 start lebih kurang jam 9, aku punya semangat pukul 7 lebih kluar rumah dah,
keluar rumah awal pun bukan p terus kt jamuan 2, tapi melepak rumah sewa atau
lebih di senangi dengan panggilan rumah bujang.. ramai juga geng rumah bujang tumpang
kat 5 orang termasuk aku,,cadang nak muat 8 orang, tapi tengok2 dan difikir balik,
macam tin sardin la plak...
jamuan itu diadakan di dewan serbaguna tnb alor setar, jadi sesampai aku di sana, aku tengok ramai membe2 aku yang ada, Sume hensem seangkatan degan aku..(perasan skit)
cikgu pun mula la tugas diorang dengan menjerit, MURID!!! Masuk Dewan!! haha
dah la tua bangka semua kat S.M.K.T.M ni... kesian Kat cikgu2..
Ada juga memebe yang x datang diatas sebab yg x dapat di elakkan kot.. aku Agak je la...
dihidang kan kepada kami segelintir bihun goreng.. seliter air sirap.. dan macam lagi..
pas pada 2 ada ucapan oleh pengetua sikit,timblan sikit.. termasuk cikgu jo ngn cikgu norish.
pendek kata sume sorang sikit...
ada anugrah tau, secara bangganya aku pun terima anugrah.. haha
anugarah pelajar terbaik keseluruhan, anugrah pelajar matematik moden terbaik,
dan ada 1 lagi anugrah aku lupa..
ish2.. matematik aku dapat anugrah?? heran2.. dah la blaja
matematik campur,tolak,bahagi dan kali je.. xpnh blaja x ngn y ni..
blur gile ngaji math ni.. rezeki kot.. alhamdullah...
majlis 2 tamat nak kat zohor kot... kami pun bersurai pas 2,
salam-salaman ngn cikgu2 yang ada, membe2 lelaki je.. perempuan? agak2 salam x?
Lu pikir la sendiri...
salam

No comments:

Post a Comment